Afstuderen officieel van start - Reisverslag uit , van Joost Boven - WaarBenJij.nu Afstuderen officieel van start - Reisverslag uit , van Joost Boven - WaarBenJij.nu

Afstuderen officieel van start

Door: Joost

Blijf op de hoogte en volg Joost

09 Februari 2010 | ,

Het einde komt in zicht, met een start van een nieuw begin. Na 4.5 jaar technische bedrijfskunde in Nederland is de tijd aangebroken om naar het buitenland te gaan. Afstuderen in Cambodja, als je me dit een maand of 3 geleden had gezegd zou ik je niet geloven. Maar toch ben ik me nu aan het voorbereiden voor een verblijf van ongeveer 3.5 maand in Cambodja.
De 24ste vertrek ik, tot die tijd doe ik vanuit Nederland alvast vooronderzoek.
De opdracht is helder, bekijk of het haalbaar is om een zonnecellen fabriek neer te zetten in Cambodja.

Komende tijd hou ik jullie regelmatig op de hoogte van de vorderingen.

Mijn eerste post zou ik graag in het Khmer(cambodjaans) afsluiten, enkel google translate kent die taal nog niet en ik de tekens.

  • 13 Februari 2010 - 09:20

    Coby:

    Hoi Joost, vanaf vandaag zal je even zonder je compagnon verder gaan (hoewel, digitaal is alles onder handbereik)
    Ik heb ze net uitgezwaaid ( slik...)
    Jij hebt nog even voor je "vertrek", je ziet het kan altijd gekker, daar is Marleen wel weer het bewijs van!
    En ..... eerlijk gezegd vind ik Deens toch wel iets makkelijker dan Khmer dus bij deze :
    Hilsener og succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joost

Cambodja, daar startte mijn waarbenjij.nu avontuur. Maar hij gaat nu verder, in Europa

Actief sinds 02 Feb. 2010
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 21823

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2014 - 10 Oktober 2014

Vienna, Lobau

23 Juni 2014 - 26 Juni 2014

Jarrow

16 Juni 2014 - 20 Juni 2014

Würzburg

28 April 2014 - 02 Mei 2014

Killingholme

24 Februari 2010 - 01 Juni 2010

Afstuderen in Cambodja

Landen bezocht: