Yeah, het is bijna zover! - Reisverslag uit , van Joost Boven - WaarBenJij.nu Yeah, het is bijna zover! - Reisverslag uit , van Joost Boven - WaarBenJij.nu

Yeah, het is bijna zover!

Door: Joost

Blijf op de hoogte en volg Joost

21 Februari 2010 | ,

Woensdag is het zover, dan ga ik met Singapore Airlines voor 3.5 maand naar Cambodja, althans dat is de planning. Afstuderen, mensen en een totaal andere cultuur leren kennen, en natuurlijk genieten.
Mijn afstuderen is reeds begonnen, ik heb afgelopen twee weken vanuit Nederland onderzoek gedaan en vooral contacten gelegd met mensen in binnen en buitenland.
Voor degene die nog niet geheel op de hoogte zijn, ik ga in Cambodja voor Kamworks(een klein lokaal bedrijf dat opgericht is door 2 Nederlanders) kijken of het haalbaar is om een zonnepanelenfabriek te starten.
Cambodja is één van de armste landen van Azië en slechts 20% van de mensen heeft aansluiting op het stroomnetwerk dus 'betaalbare' zonnepanelen zijn er erg welkom.

Ben nu bezig om te kijken wat allemaal mee gaat, de kou laat ik samen met mijn wollen trui hier. Teenslipper, een Buff en natuurlijk de onmisbare Deet gaan bovenin mijn backpack. In Cambodja heb ik gewoon internet en zal regelmatig een verhaaltje posten en natuurlijk wat zon naar Nederland sturen.

juab kh'nia th'ngay krao-y (See you later.)


  • 21 Februari 2010 - 21:23

    Max:

    Wat is 52A toch een ondernemende groep. Marleen in Denemarken, jij naar Cambodja en ik op Curaçao! Haha.

    Veel succes daar!

    Groet

  • 25 Februari 2010 - 23:45

    Gita:

    Heel veel plezier en succes gewenst!
    Ik hoop dat het een fantastisch (stage)avontuur word!

  • 01 Maart 2010 - 11:38

    Nele:

    en daar zit je dan....
    maaruh, laat eens wat van je horen!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joost

Cambodja, daar startte mijn waarbenjij.nu avontuur. Maar hij gaat nu verder, in Europa

Actief sinds 02 Feb. 2010
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 21818

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2014 - 10 Oktober 2014

Vienna, Lobau

23 Juni 2014 - 26 Juni 2014

Jarrow

16 Juni 2014 - 20 Juni 2014

Würzburg

28 April 2014 - 02 Mei 2014

Killingholme

24 Februari 2010 - 01 Juni 2010

Afstuderen in Cambodja

Landen bezocht: